pátek 29. května 2015

Ranní výpad na Ostaš

Ve čtvrtek před čvrtou hodinou ranní vyjíždím opět směr Ostaš, abych zde pozkoušel nějaké resty z dob minulých.
Na rozlez dávám druhým pokusem Simargl 7A, čímž si odškrtávám první položku. 
Pokračuji na kámen Radiátor, kde na mě čekají hned tři bouldry, jenž mi už delší dobu vzdorují. 
Jako první vybírám boulder Don Corleone 7C. Je to sice dost dávací cejdo, ale pro lidi menšího vzrůstu to až tak neplatí. Především je to ale silovka ve stropě a to se mi líbí. Oproti poslednímu výjezdu pozměním program a když si uvědomím, že při nástupu bude lepší použít patu, tak přélézám.


Další na řadě je Mistr kříže 7B+. Na tomto bouldru jsem zatím vždy pohořel a zatím jsem jej ani nezkrokoval, Dnes si namyslím kroky a prvním pokusem je to tam. 


Obtížnost těžko hodnotit, kdyby mi někdo řekl, že je to 7A, tak bych nic nenamítal. 
Poslední nedokončená práce na tomto kamenu mě čeká v bouldru Danyho parťáci 7B. Taky jsem tu už dvakrát pohořel, ale dneska jsem hned prvním pokusem nahoře. Tady bych nic nenamítal ani na 6C, tak nevim...
Ještě ze zvyku pozkouším něco na Malém střecháči a chvilku věnuju bouldru La pardon 7B, a protože musím být do poledne doma, tak už nic víc nestihnu. 


2 komentáře:

  1. Ahoj Michale, super výjezd, porad mi jak se lezou ty Partáci ? skokem, nebo přes ten bočák co je mírně vlevo ? Díky moc !

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já jsem vzal ten bočák levačkou na backhand a pravou jsem šel do hrany ;)

    OdpovědětVymazat