pondělí 16. června 2014

Další parádní Bor

Včera večer se na poslední chvíli rozhoduji, že dnes vyrazím na Bor. Jsem dost zničenej ze sobotního tréninku, ale počasí není výhledově moc příznivé, a tak neváhám a balím věci. Vůbec nemůžu dospat a vyjíždím už chvíli před 4. Z Dobrušky až do Náchoda jedou stěrače na plno, ale ani nepomýšlím na to, že bych to otočil. Když dojedu na místo, už jenom drobně mrholí. Většina kamenů je vlhká, ale čím víš, tím jsou sušší.
Nakonec se zastavuji u bouldru Sokoban 7A, který mám už hodně dlouho rozlezený, ale vůbec mi nejde. Dnes pozměňuji program a hned přelézám. Těžko říct jestli 7A nebo míň, hlavně že jsem to konečně vylez. Přesunuji se na Smrtelné zlo 7A+. Parádní boulder po příjemných lištách a s moc pěknými kroky. Obtížnost vidím spíše jako hodně lehké 7A, nebo 6C+?
Cestou na Wrestlera mě zaujme projekt na Kostce. Začátek špatná podlouhlá lišta, dobré nohy a jeden nebo dva kroky na hranu. Cítím, že jsem blízko, ale lišta dost kouše, tak jdu raději obhlédnout spoďáky ve Wreslerovi 7C. Jediné, co se mi podaří, je boulder nastoupit, pak cítím marnost a respekt ke všem silákům, co udělají první krok.
Cestou k dalšímu bouldru narazím na Equilibrium 7B. Asi před třemi roky, jsem ho neúspěšně pokusoval, dneska těsně druhým pokusem přelézám.
Přecházím na Se stromem v prdeli 7B+. Ráno byl boulder poměrně mokrý, naštěstí jako zázrakem vyschl a já můžu dnešním třetím pokusem slavit přelez, resp. druhým, ale nohou jsem si štrejchnul o strom a to by mě u takového bouldru nedalo spát. Než jsem boulder vylezl, viděl jsem ho jako jasné B+, po zjištění, že občas tělo musí napřed určitě spíš "jenom" B. Každopádně supr boulder po oblinách.
Už dlouho mě láká boulder Šlo povidlo na vandr 7B, ale vždycky mě odrazovali absolutně nulové nástupní stupy. Dneska cítím poměrně dobré tření a hlavně obrovskou motivaci do tohodle parádního silového kousku. Jsou to dvě těžké pumpy, zajímaví krok přes břísko za odměnu a takový trochu srandovní výlez. Pořádně zaberu a s radostí flashuji.
Odcházím na Saulu 7B+, která byla ráno taky mokrá. Teď už sucho, akorát pod bouldrem teče potůček, který vystelu větvemi. Dneska je pata v klíčovém kroku betonová, a tak dnešním první pokusem přelézám. Myslím, že oproti původně navrženému 7C, 7B+ sedí.
Nedokážu si vysvětlit, jak to, že mám stále dostatek kůže a síly. Jdu tedy na Kleopatru low 7B, tam zjištuji, že to s tou sílou není až tak úplně pravda a přecházím znovu na projekt na kostce. Dám tři pokusy, ale už je to jen horší. Cestou zpět se ještě zastavím u Pičoviny 7B, jenže to už se začínají ozývat i prsty, tak ustupuji.
Bor mě vždycky nadchne, ať už je jakékoliv počasí nebo přelezy a nemůžu se dočkat další návštěvy.
Jenom těch komárů by nemuselo být tolik.
Bohužel jsem si s sebou inteligentně sbalil vybitý foťák, takže tentokrát bez fotek a videí. :(

Žádné komentáře:

Okomentovat