sobota 13. července 2013

Nesscliffe hill

Při příležitosti výletu do Anglie jsem navštívil jednu z místních bouldrových oblastí. Jedná se o menší pískovcovou oblast nedaleko města Shrewsbury. Bohužel jsem byl bez bouldermatky, takže jsem si ze začátku musel dávat dost pozor, ale po chvíli naštěstí přišli dva sympatičtí angláni a přidal jsem se k nim. Podporu mi celou dobu dělala Šárinka, která se neúnavně držela foťáku a připomínala mi ať dávám pozor.
Na rozlez jsem si dal nějaké dvě šestky, potom jsem chvíli společně s anglánama zkoušel něco těžšího, ale nikdo z nás neměl průvodce, takže jsme ani nevěděli co to lezeme. Když jsem se zeptal, jestli tady jsou nějaké overhangs, tak mě hned vzali o kousek dál, kde bylo pár parádních boulderů. Nejdříve zkoušíme Rigpu 7B+, ale potom z ničeho nic oba přesunují matice k Northumberland Wonderland 7A+. Nádhernej pětihvězdičkovej boulder, který přelézám na flash. Spíš takový lehčí 7A. Potom zkoušíme vedlejší 7C, ale je tam "big move", kterej nikdo z nás neudělá. Ještě pozkouším 7C traverz, ale je "too hot", takže to balím a jdeme na Oliver's point (vyhlídka). 


Rigpa 7B+ 

Rigpa 7B+ 

Northumberland wonderland 7A+ 

Norhumberland wonderland 7A+

Northumberland wonderland 7A+  

Northumberland wonderland 7A+  

Kyloe 7C

1 komentář: