neděle 16. června 2013

3. kolo ČP v lezení na obtížnost mládeže a juniorů - Pardubice

Tuto sobotu plnou slunka a konečně ozývajícího se jara, se uskutečnilo 3. kolo ČP v lezení na obtížnost mládeže a juniorů. Bylo tomu tak v pardubickém H-centru a závodu se zúčastnilo téměř 120 závodníků. Vrchními stavěči byli Vítek Lachman s Romanem Kučerou a musím říct, že odvedli kus povedené práce. 
Moje první kvalifikační cesta vypadá poměrně lehce, ale nechci ji podcenit. Za bouřlivého povzbuzování (díky! :D ) se mi daří jako jedinému v mojí kategorii topovat. Druhá kvalifikačka je pro mě nejhezčí a nejlepší cestou jakou jsem kdy na ČP mládeže lezl. Bohužel laktát mi nedovolil si ji vychutnat až k topu a padám někde kolem předposlední expresky. Do finále postupuji z prvního místa. 
V izolaci čekám až mě všichni opustí a přijde řada na mě. Finálová cesta vypadá hodně dobře, ale cítím k ní mírný respekt. Bez zastavení lezu až přibližně do tří čtvrtin cesty. Tam to trochu uspěchám, sjede mi pata a nedokážu ufixovat lištu na jedné ruce alá McColl. To znamená pád a pár letmých nadávek. Nakonec mi i tento ne zrovna podařený výsledek stačí na první místo. Druhý skončil Honza Novák a třetí Michal Petřek. 
Díky stavěčům za super cesty, organizátorům za bezproblémový průběh, závodníkům za účast a vzájemné povzbuzování a všem ostatním zúčastněným. 

Žádné komentáře:

Okomentovat