neděle 30. října 2011

Petráč

Tento víkend byla v plánu společně s Martinem, Markétou a Ondrou návštěva petrohradských bouldrů. V sobotu je strašná mlha a obáváme se, že všechny bouldry budou zateklé. Naštěstí na "mlýňáku" byly mokré jenom výlezy a lézt se dalo téměř vše. S Martinem se rozlézáme v nějakém 6C. Poté oba ulovíme vedlejší Barakudu 7B/B+ a Marťas pošle ještě vedlejší 7C. Poté se přemístíme na Podsvětí, kde má Martin společně s Ondrou vyhlídnutý Underground 8B+. Jenže když do bouldru nastoupí Martin s jeho buldočí silou, je ihned po pokusování, jelikož urval nástupový chyt. Vyleze tedy alespoň Lístek na věčnost 8A a Hádese 7C+. Dále se přemísťujeme pod pěkné silové 7B, to se mi daří na druhý pokus. Zkusím ještě takový low start za 7C+, ale jsem slabej. Jdu tedy pozkoušer restík z předminulého roku, Sokolík 7A. Jakmile se mi podaří zvednout noha (ach ten strečink) boulder vylézám na první, takže pohoda. Flashnu si Aumax pravý 7A a Martin jde na Kombu 8A. Trochu zabere a flash je tam. Přejíždíme na Větrnou hůrku, kde mám od minula rozlezenou Emily 7B. Třetím pokusem je tam a dneska to můžeme zabalit.
V neděli je na programu Vyhlídková skála, ale je tam všechno mokrý, a tak jdeme okouknout nejmaldší oblast, Rybníček. Bouldry nic moc, nakonec si vybereme jedno lehké 7B, které dáváme hned a potom následuje Růžový kavalír 7C+. Je to pěkná silovina s poměrně dobrými, ale né přiliš velkými chyty. Martin to druhým pokusem pošle. Já si trošičku poladím program a čtvrtým pokusem s radostí vystoupávám na vrchol. Je to můj asi nejtěžší boulder, ikdyž jsme se s Martinem shodli, že je to spíš 7C/C+. Martin dá ještě stropové 8A na druhej a valíme domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat