středa 9. března 2011

Správná volba

Tento týden máme prázdniny a kupodivu je i hezké počasí, takže co s tím? V neděli se domlouvám s hartmikem, že zajedeme do Rudic. Teplota má být kolem 4°C, slabý vítr a na obloze jenom sluníčko. V úterý ráno tedy vyjíždíme společně s taťkou z Poličky. Po příchodu pod skály zjišťujeme že je tu jen jedna lezecká dvojice, což je na Rudice v takovémto počasí myslím neobvyklé. Však za hodinu už tomu bylo úplně jinak.
S Peťou se rozlézáme ve Výlovu 7-. Poté jdu na cíl mého výjezdu - Amnesty internacional direct 9-. Při on-sightu se bojím cvaknout druhé jištění, tak si odsedávám a v klidu si cestu zkrokuji. Druhým pokusem nikde nezaváhám a cestu přelézám.




Peťa jde nějakou šestku a bez problému ji ihned dává. Já si říkám, že bych mohl zkusit Fiestu 9-. Zkoušel jsem ji už minulý rok, ale na jeden krok jsem tam krátký. Tentokrát ale vymyslím dobrou přídrž, podaří se mi správně nastoupat a záludný dynamický krok dávám. Po zkrokování se mi povede ještě v ostrém pokusu jednou vypadnout, ale v třetím pokuse neponechávám nic náhodě a zapisuji si další přelez dne.




Peťa jde teď na Šípkovou růženku 8. Je tam ale jeden strašně dlouhej krok, kde jsou nizko nohy a ještě se jde do špatného chytu, takže pro dnešek Růženka odolala. Peťa si tedy na spravení chuti dává na pohodu Výlov 7- RP. Mne od první návštěvy Rudic hrozně láká linka Šípkový král 9-/9. Dnes se cítím velmi dobře a tak beru lano a jdu se na to podívat z blízka. Prvním pokusem si odsedávám u druhé presky abych zjistil co a jak, poté ci cestu nakrokuji a dávám patnáct minut odpočinek. V druhém pokusu s cestou svádím těžký, ale k mé obrovské radosti vítězný souboj. Je to pro mě nejhezčí cesta co jsem kdy vylezl.




Pro dnešek jsme s Peťou už tak vyřízení že sotva balíme lano, sbíráme věci a frčíme domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat