pondělí 21. prosince 2009

Poslední ČP v sezóně


20.12. jsem ve Svitavech zakončil svoji letošní závodní sezónu. Závody to byly povedené, ale ta forma...poslední 3 měsíce jsem jen trénoval a zapomínal jsem trochu restovat, to se samozřejmě taky projevilo. Snad si z toho vezmu ponaučení. Ale zpátky k závodům, v naší kategorii nas bylo pouze 6, a z toho ještě polovina nemocná. Atmosféra byla snad nejlepší za celý rok, fandilo se, tleskalo se a na konec i dost hlasitě pískalo. Cesty stavěl Štěpa Stráník s Petrem Solánskym. Cesty se jim moc povedli, byly pěkné a vytrvalostní, většinou kladné lišty. Po první kvalifikačce jsem byl až 4. a sebevědomí začalo stejně jako venkovní teplota klesat bod bod mrazu, naštěstí druhou kvalifikačku jsem dolezl nejdál a do finále jsem postupoval z 2. místa, z 1. postopil Peťa Čermák, z 3. Matěj Hlaváček a poslední postupující byl Majkl Krček. Jako po celý závod aji ve finále jsem všichni 4 předvedli dosti vyrovnaný výkon, až teda na Peťu kterej se rozhodl že ten den prostě bude jeho, měl úžasnou formu a tak zaručeně vyhrál, já jsem skončil 2. Majkl 3. a Matěj 4. Po vyhlášení závodu se vyhlašovalo i celkové pořadí ČP, v tom jsem obsadil 2. místo, předemnou byl Matěj a 3. byl Peťa. Chtěl bych tedy poděkovat všem za organizaci těchto závodů a těším se na další sérii těchto závodů.
Videa zpracovávám, ale do týdne tady určitě budou tak se těště.
Teď jdu raději restovat...

Žádné komentáře:

Okomentovat