pondělí 23. září 2019

Tanvald a 3x Apage

První podzimní den se probouzím s mírnou bolestí hlavy a čumím na zvláštní hvězdici tvořenou větvemi padlého stromu. 


Nacházím se nedaleko Tanvaldu a kousek opodál leží druhej cápek, kterýmu se říká Berťas. 
Slunce se opírá do protějšího svahu a já začínám běhat po kopci hledaje kámen, kde hodláme lízt. 
Po pár minutách kýžený kámen nacházím. Běžím zpět, dávám s Berťasem rozlez, bereme věci a jde se naplňovat očekávání.
Kámen je to pěkný, převislý, pevný a docela chytovatý. 
Berťas má jasno a praví "jsem zničenej z Boru, já tam lezl samý převisy" a ještě doplní, že tím, jak tady leze tak vlastně Bor podvadí a neměl by tu být, že mu pak Bor nedá. 
Na tajňačku teda aspoň pozkouší Apage Bananas 7A, ale Tanvald taky není levná to tamto, a říká si o další návštěvu. 

Apage Bananas 7A, Berťas

Já nabíhám do Apage Muerte 7B+ a cítím se na flash... hned jak spadnu a docítím se, boulder zkrokuju a čtvrtým pokusem přelézám. 



Hlavní cíl splněn. Tohle jsem chtěl vylézt. 
Z navozené pohody ještě vylezu prvním pokusem Apage Santas 7B. A na druhý Apage Banas 7A. 





A protože jsme slabý, tak jedeme domů. 

Žádné komentáře:

Okomentovat