čtvrtek 21. května 2015

Deštivá Ostaš

V úterý jsem po delší době vyrazil na vděčnou Ostaš. Počasí však na motivaci nepřidávalo, co půl hodina to přeháňka... 
To mě hned od začátku žene do převisů, čemuž se však příliš nebráním. 
Rozlezu se již tradičně na kamenu Hnojník, a stoupám k Malému střecháči. Tady se asi půl hodiny neúspěšně trápím v Master of jazz 7C a Monster of pop 7C. Potom se uchyluji k papírově o něco slabší výzvě, U-rampa 7B. Nejednou jsem již na místní vyhlášené oblině pohořel, dnes druhým pokusem slavím úspěch. 
To mi dodává elánu a běžím na La-pardon 7B. Myšlenka na flash se rychle rozplynula a o něco pomaleji i ta na přelez, k tomu začíná pršet. 
Vydávám se na Vesmír, kde mi stále unikají Lišky v revíru 7B/B+. Dnes scénář nevypadá jinak, klíčový poskok do lišty je pro mě dost limitní a síly ani kůže už není na rozdávání. Naštěstí posledním pokusem boulder přelézám a užívám si záplavu endorfinu. 


Seskočím ještě na One man show 7B, kde mi ve flashovém pokusu ustřelí v první kroku noha, potom už nepouštím. 


Ještě se mi daří na flash přelézt pěkný boulder Rizojsak 7A a přemožen únavou a absencí kůže za deštivého počasí prchám. 



Žádné komentáře:

Okomentovat