neděle 24. března 2013

ČP obtížnost, Lomnice nad Popelkou

Tento víkend se konal 18. ročník Aprílového poháru v Lomnici a letos to byl zároveň první závod ČP v lezení na obtížnost dospělých. Účast byla poměrně hojná, 8 bab a 20 chlapů. Cesty si vzal na starost jediný český certifikovaný stavěč Honza Zbranek, a tak se bylo na co těšit.
První kvalifkačka vypadá poměrně schůdně, ale netroufám si odhadovat, jak na tom jsem s formou, takže jdu do cesty s mírným respektem. Ten opadá, když cvakám topovou expresku. Po první cestě je mi jasné, že jdu do finále, a tak druhou cestu lezu spíš tak abych se neunavil.
Finálová cesta vypadala opravu famózně, kroky byly dost nečitelné a nikdo pořádně nevěděl, jak to lézt. Dlouho jsem nezávodil a v izolaci mě přepadá mírný stres. Ten se ale v cestě proměnil na bojovnost a náslesdně bojovnost na blbost. Cesta mi moc nesedla, ale spadnout jsem jen tak nehodlal, takže jsem se protrápil těžkým začátkem až k místu, které jsem považoval za lehčí pasáž, bohužel potom nevím proč vynechám jednu expresku a cvaknu až tu následující. Když mi to došlo, tak už bylo pozdě, rozhodčí dal pokyn k ukončení pokusu a já se dost naštvaně (na sebe) spouštěl k zemi. 
V holkách vyhrála Terka Svobodová, druhá byla Janička Vincourková a třetí příčku obsadila Anďa Pavlincová.
V chlapech si pro první místo dolezl Roman Kučera, druhý byl Michal Rožek a třetí Dalibor Muráň.
Díky Honzovi za parádní cesty, pořadatelům za uspořádání závodu a gratulace vítězům.

Žádné komentáře:

Okomentovat