úterý 11. prosince 2012

ČP mládeže a juniorů, Praha-Cibulka

V neděli 9. prosince se na Pražské stěně Cibulka, uskutečnilo poslední kolo ČP v lezení na obtížnost mládeže a juniorů. Datum posledního závodu bylo podle mě trošku nešťastně stanovené, jelikož spousta závodníků už letošní sezonu ukončilo a nebýt to finálový závod, tak by účast byla minimální. Stěna vypadá dobře a její převislost a strop vytvářeli potenciál pro vytrvalostní cesty. O cesty se opět staral Vítek Lachman za pomoci Juráše Šefla.
První cesta mi vůbec nesedí, je to takoví fixování krátkých kroků a nedá se pořádně valit. Padám už v polovině cesty a nějak se mi motá hlava. Po dolezení se mi udělá trochu špatně, a tak se před druhou cestou ani nerozcvičuji a jdu hned lézt. Druhá cesta mi sedí mnohem lépe. Dolézám ji až do závěrečného skoku, kde kdo ví proč neudržím topové mega madlo.
Do finále postupuji z třetího místa za Romanem a Klimičem. Finálovka mě připadá lehce, ale je mi pořád špatně. Závodníci z izolace odcházejí jak na běžícím páse, a to značí, že finálovka asi tak lehká nebude. Kroky jsou dost silové a natíká od prvních metrů, to mi až tak nevadí, ale asi v polovině cesty neudržím špatnou lištu a padám. Říkám si aby to vůbec stačilo na bednu. Nakonec mě předlezl jenom Roman, který vyhrál rozdílem třídy před ostatními.
Po vyhlášení závodu, následovalo ještě vyhlášení celkového pořadí za tento rok. První místo obsadil Roman, druhé JJ a třetí místo zbylo na mě.
Teď následuje do konce roku pořádnej rest.

Žádné komentáře:

Okomentovat