pondělí 9. května 2011

ČP mládeže, Jablonec nad Nisou

8.5. se konal v pořadí již druhý Český pohár mládeže v lezení na obtížnost pro tento rok. Já jsem od úterý bohužel na antibiotikách. Závod se konal na jedné z největších stěn v ČR. Ale bohužel ani to nám nezaručilo, že závod bude organizačně dobře zvládnut. To bohužel totiž vůbec nebyl. Přece jen 4 hodinový prostoj mezi kvalifikačkama není zrovna ideální.
V naší kategorii se nás sešlo pouze 6. První kvalifikačka byla tak kolem 6b - 6c. Já, Matěj a Peťa TOPujem. Druhá kvalifikačka už je o něco težší. Do TOPu ji dolézá jenom Peťa, ale bohužel (nechtěně)s pomocí chytů za páskou, takže mu byl započítán poslední chyt držený před páskou. Matěj dolézá pár chytů pod TOP a já pár chytů pod Matěje. Do finále postupujeme 4 a já jdu ze 3. místa. A to se nezměnilo ani ve finále, takže pořadí 1. Peťa 2. Matěj 3. já.
Cesty mi vůbec nesedli a ani se mi vůbec nelíbili. Cesta byla v podstatě o tom pádlovat po madlech dokud to jde. Myslím si, že cesty by měli prověřit závodníka po více stránkách než jenom po té vytrvalostní. Prakticky to byl převislý žebřík a nějaký lezecký "um" vám byl k ničemu. Takže jak jsem se na tuto stěnu těšil, tak jsem byl zklamaný. Jediné co mi zvedlo náladu byl Matěj s jeho geniální hrou ve které je "fakt dobrej". Hra se zalíbila i prezidentovi naší "nejdůležitější komise" Tomovi Binterovi st. a tak bylo o zábavu alespoň na nějakou chvíly postaráno. Poté si odbydeme vyhlášení a kolem 8 se všichni rozjíždíme domů.



PS: Než do Jablonce na závody, raděj do deníčku sbírat body! ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat