neděle 17. dubna 2011

Druhá návštěva nové oblasti

Dnes jsem společně s Petrem Mazalem a Vláďou Střílkem vyrazil na obhlídku nové bouldrové oblasti. Očistili jsme tři kameny a něco málo i vylezli. Prvně čistíme asi nejhezčí kámen sektoru, a to menší strůpek jménem Discovery. Půjdou zde udělat asi 4 bouldry. Dva z nich hned přelézám, navíc kupodivu na flash. První bouldr se daří přelézt i Petrovi a tak vzniká boulder Kapr Adina 6C+. Petr se dá potom do bouldru číslo 2. Jde o traverz podél celé hrany. Petr dá jeden dost povedený pokus, ale tentokrát ho to nepustilo. Mě se boulder s trochou štěstí daří na flash a bude to něco kolem 7A. Vláďa tam ještě hodí pěkný záda (škoda že jsme neměli kameru), očistíme další dva kameny a valíme domů.
A ještě něco...trošku jsem přemýšlel (nebo jsem se o to při nejmenším snažil)a dospěl jsem k tomu, že přece nemá smysl, aby oblast byla tajná, když příroda je tu přece pro všechny, ne? :) Takže jedná se o oblast u obce Otradov, podél řeky Krounky. Akorát vás prosím, kdyby tu náhodou někdo dělal bouldry, tak aby mi potom poslal foto a nákres bouldru i s názvem a klasifikací. Ať v tom není zmatek a je lehčí případná tvorba průvodce. E-mail: stepanek-michal@email.cz
Foťák jsme bohužel nikdo nevzali, tak snad příště.

1 komentář:

  1. Si tak brouzdím po mapach a koukam ze mozna neco by se naslo i dal po proudu reky Krounky, se tam treba mrkni esi pojedes na otradov, asi ztoho nic nebude ale treeba neco jo..;)

    http://www.mapy.cz/#mm=PfTP@ax=136811776@ay=135044224@at=Potenci%C3%A1l?:)@ad=c@x=136813824@y=135036544@z=13

    At se darí, Noo noo

    OdpovědětVymazat