neděle 12. prosince 2010

MČR v rychlosti, Praha 2010

Tuto neděli 12.12. jsem se zůčastnil MČR v lezení na rychlost, které se tentokrát konalo v Praze v Holešovicích a lezlo se na standartní desetimetrové cestě na rychlost. Závodilo se ve čtyřech kategoriích, muži, ženy, junioři a juniorky. Já jsem se přihlásil do kategorie mužů i jiniorů. V juniorech jsem obsadil 1. místo před Standou Pekárkem a jedním borcem z Kladna. V chlapech se mi podařilo dolézt si pro třetí místo za Liborem Hrozou a Jirkou Šváchou. Čas si nepamatuji přesně, ale bylo to nějak 8,60 sec., pro porovnání Libor to dal v novém českém rekordu za 4,58. V babách vyhrála Lucka Hrozová a v juniorkách Eva Křížová. Závody to z pořadatelského hlediska byly celkem povedené, atmosféra byla, systém závodů také zdařilý, medaile, poháry a dokocne i price money byly, takže dobrý. Po závodech jsme ještě trochu zabouldrovali a zase jsme se rozprchli tam odkud jsme přišli.
Fotky snad časem...

Žádné komentáře:

Okomentovat