neděle 21. února 2010

Boulderové závody v Pardubicích

Včera jsem se zůčastnil boulderového závodu Gekon Pardubice. Byl to závod dospělích za které mohu prvním rokem závodit. Jel jsem tam společně s Vláďou Střílkem a Jirkou Holomkem. Vláďa si při závodě udělal něco se šlachou na levé ruce, ale i přes mé přesvědčování ať raději skončí závod dolezl. Systém závodu byl že nás rozdělili na 3 skupiny po 14 a postupně nás pouštěli na bouldrovku kde bylo tuším 34 boulderů, které byly různě obodovány podle obtížnosti. Já jsem jich vylezl 24, ale ten nejtěžší (vytrvalostní) jsem nezdolal. Jinak závody to byly celkem pěkné. Jediné, ale vcelku výrazné mínus bylo to, že asi po 30 minutach lezeni tam bylo snad 30 stupňů a chyty byly doslova mokré. Ale podmínky byly pro každého stejné, takže si nikdo nemel důvod stěžovat. Nakonec jsme všichni dolezli vyčerpaní a spocení jak... My jsme tam nezůstávali ani na vyhlášení, jelikož už bylo docela pozdě a věděli jsme že do 3 místa pravděpodobně nikdo z nás nebyl.




Žádné komentáře:

Okomentovat